Tuesday, June 28, 2011

kaklang's wedding


assalamualaikum :)

hyeee!! ye aku tak jadi la nak privatekan blog. kesian la kwn2 ku nak update psl aku nih. hehe. ade ke? ;)
nway, seperti yg kujanjikan. aku nak share pics during my sis' wedding aritu. wlaupon da lame da. tp aku nak share jgk bole?hehe. enjoy!


haaa ni detik2 bfore akad nikah. muke nebes tu sebenanye. :p

aiceh! control ayu. eh maksu enterpremmmm. ihihi.

alhamdulillah. selesai akad. maen pas2 mas kawen la plak. hehe.

muke bahagie lps da bergelar istri. cewah. yela istri la kan. hehe.

wahhh! tak sangke aku dpt jgk amek gmba 4 bradek nih. okay kitorg mmg susa nak begamba 4 org. ade je yg takde. salunye si abang la yg hilang. hehe.

overall bilek pengantin. purple white. i like! :)

haih sape plak maen cak2 industan nih?ha tu la cik isha saye! noty isha. ;)

hok ni tym mlm berarak tuh. prasan tak ape yg same?ehhehe. jimat namenye. berarak kjp je pon. heee

awwww! jumpe kwn lame. my dear intan. tym2 kenduri la mmg salu jumpe. hehe.

sesi begambau lps berarak tuh. ha amek la gmbau bnyk2. ayah bayau tuh! hihi. thanx to anty ila sbb tlg bg pose maut punye! :p

ha ni uncle raman & isha. isha mmg suke uncle man die sbb suke dilambung2. sesuai la ngn name man lambung! :p

yg ni bfore die kuar nak jumpe laki die. hehe. bfore besanding to be exact. :)
makeup yg sgt gorgeous! licin muke akk aku. hehe. very sweeeeetttt.

isha & ayin. shower gurl kate isha. haha. flower gurl la isha! :)

hok ni bfore nak jln2 masuk umah tu la. punye la jauh jln dr surau. takpelah pengantin exercise ckit kan. naseb baek tak sempot nyah. haha. :p

heeee. sempat aku culik kaklang & laki die bfre dorg masok tuka baju. aku pon nak gmba ngn pengantin! :D

alhamdulillah semuanye bejalan agak lancar. biase la mane ade event yg perfect kan. mslh teknikal ckit2 tu kire halal ajela yek. yg penting pengantin slmt besanding. hehe.

slmt pengantin baru kaklang :)
semuge berbahagie hingge ke akher hayat.
muge dipanjangkan jodoh hingge hujung nyawe.
aminnnnn. :)

aku?eh jgn tanye la. mst la lmbt lg. ihihi. tp tak tau la klu jodoh smpai dlu ke. oops! ;)


much love :)

No comments:

Post a Comment