Friday, July 8, 2011


assalamualaikum :)

aduh kenape la arini rase cam lame je nak abes?why whyyyy??bknnye aku xde keje. just keje tu kne di hold kan dulu atas sbb2 tertentu. =="

eh nak cite la.
ari ape tah, my kazen belanje CHEESE TART. bli kt bwh kdai ni je. uih sedap giler weyh! klu sape knl aku, mesti korang plik. sbb aku bole telan cheese. prasan tak?eheh. seyes weyh. aku agak ragu2 gak mule2 nak mkn ke tak. tp sbb org da belanje, kite telan ajela ek.

mmg sdp wa ckp lu! mai dtg cheras cni la. ;)

patu tym gi kedai tu, aku nmpk a slice of choc moist cake. ooemmjee! tak bole jd la. aku mesti bli arini! aku da tebayang aje tau. sdey kan? :(

klu ade rezeki arini, dpt la aku bli. AMIN! :)

nak sambung keje. tp nak buat keje ape?sdey la keje tergantung nih. adoy nape la aku wat silap lg. salah salah salah! hisy ni da seminggu nih. naseb baek tak kena marah. T_T

stop brangan. stay FOKUS!!!

ya Allah, KAU bantulah aku dlm memudahkan pekerjaan aku ni. aminnn.


much love :)

No comments:

Post a Comment