Sunday, August 7, 2011

sungguh cepat masa berlalu...


asslamualaikum :)


haih sekejap je dah ahad. baru je aku balik semalam. tibe2 dah ahad da. mcm mane ni?mcm tak cukup je 24 hours tu. haa klu tak cukup tu maknenye tak dimanfaatkan la sepenuhnya. kantoi! ;)

skrg ni tgh sibuk giler la kat ofis. bnyk keje. bnyk akaun kena masukkan. aku mesti la kena abeskan keje aku before aku cau 23hb nnt. ish kejap je dah nak benti. mcm baru semalam kije. eh yeke?berlakon!

esok nak balik kl. Mr K baik hati nak temankan. thank u dear :)

soo ade la kesempatan nak buke same sok. semuge diberkati perjalananku esok :)

oh lupe, bnyk bende nak kena setelkan before pulang ke kl. jpa, uitm etc. sume kena setel this week jgk. tak bole tak. soo esok kena la lari jap gi cc, gi fotostet ape2 yg patut.

plus..

nak jumpe my mak esok. beliau nak terbang ke indon isnin nnt. i'll meet her at her house. tggu ye mak! sori la xdpt nak antau pi epot tu. kije meyh :(

to nardine che roslan,
maaf juge tak dpt anta awak esok. saye maseh di melake & bnyk urusan yg kena setelkan. ampun ye. aku wakilkan dzafir okay kan?hehe. be a gud gurl there ya! :)

kpd coursemate2ku yg lain, yg juge akan terbang jauh ke indonesia..
study leklok ye. slmt menjadi dokter. tabahkan hati belajar di perantauan. kuatkan iman. cewah aku bebel mmg terer. heee

aku mesti akan rindu giler kat korang nnt. tp insyaAllah aku takde la sampai giler :D

aku doakan korang SUKSES slaloooo! ^____^

nnt raye taun dpn anta la salam perantauan yok!hihi. bole la aku tumpang bangge walaupon gambarku tiade dkt situ ;)


much love :)

No comments:

Post a Comment